Oset renseanlegg som brukes av 90% av Oslo befolkningen mangler et rensesystem som uskadliggjør parasitter. Så det er mulig det er små mengder avføring som har forårsaket skaden.
Les mer hos Dagsavisen.
torsdag 18. oktober 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar