skip to main | skip to sidebar

torsdag 18. oktober 2007

Det er bare dritt!

Oset renseanlegg som brukes av 90% av Oslo befolkningen mangler et rensesystem som uskadliggjør parasitter. Så det er mulig det er små mengder avføring som har forårsaket skaden.

Les mer hos Dagsavisen.
Lagt inn av J.Rummelhoff kl. 14:56

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Koker du vannet fra Maridalsvannet?

Bloggarkiv

  • ▼  2007 (24)
    • ▼  oktober (24)
      • Faren er over
      • Funn av parasitter i de siste prøvene
      • Ordføreren et godt eksempel?
      • 53 smittet
      • Få vann-sms
      • Vannkokeren friskmeldt
      • Ikke Giardia-parasitter i nye prøver
      • Kaffebar
      • Livssyklus - Giardia
      • Det er bare dritt!
      • Bor du i omerådet markert med rødt?
      • Kvinner mellom 20 og 29 år er mest utsatt
      • Roald (26) fikk ME etter Giardia-smitte
      • Hva med dyra?
      • Drikkevannskildene
      • Vi kan vel ikke utelokke at dette er et stunt fra ...
      • Mistenker giardia-smitte i Oslo
      • Vann- og avløpsetaten
      • Tips og triks i krisetider
      • Usikker på hvordan du skal koke vannet ditt?
      • Hva med matlaging?
      • Kan du drikke Kaffe?
      • Oppvask, nei. Oppvaskmaskin, ja!
      • Styring på vannet

Bidragsytere

  • André Gidoin
  • Christin Malen
  • J.Rummelhoff
  • olem
  • tekstuelt