Dagbladet lanserer en sms-tjeneste for vannet. Send 'vann' til 2400 og få melding når vannet blir friskmeldt eller eventuelt om kokeperioden blir forlenget. Det koster 5 kroner pr melding, men det er bare disse kunngjøringene som kommer og ikke daglige oppdateringer på situasjonen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar