skip to main
|
skip to sidebar
torsdag 18. oktober 2007
Vi kan vel ikke utelokke at dette er et stunt fra
Imsdal
eller lignende firmar som tjener gode penger på krisesituasjonen i Oslo. Bare en tanke.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Koker du vannet fra Maridalsvannet?
Bloggarkiv
▼
2007
(24)
▼
oktober
(24)
Faren er over
Funn av parasitter i de siste prøvene
Ordføreren et godt eksempel?
53 smittet
Få vann-sms
Vannkokeren friskmeldt
Ikke Giardia-parasitter i nye prøver
Kaffebar
Livssyklus - Giardia
Det er bare dritt!
Bor du i omerådet markert med rødt?
Kvinner mellom 20 og 29 år er mest utsatt
Roald (26) fikk ME etter Giardia-smitte
Hva med dyra?
Drikkevannskildene
Vi kan vel ikke utelokke at dette er et stunt fra ...
Mistenker giardia-smitte i Oslo
Vann- og avløpsetaten
Tips og triks i krisetider
Usikker på hvordan du skal koke vannet ditt?
Hva med matlaging?
Kan du drikke Kaffe?
Oppvask, nei. Oppvaskmaskin, ja!
Styring på vannet
Bidragsytere
André Gidoin
Christin Malen
J.Rummelhoff
olem
tekstuelt
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar