Vann- og avløpsetaten holder nå pressekonferanse om giardia-parasittene i drikkevannet i Oslo.
Resultatene viser at ingen av de syv prøvene som foreløpig er analysert, inneholder parasitten, melder NTB.
Prøvene inneholdt imidlertid cryptosporidium, som kan føre til diaré.
Hentet fra Aftenposten
torsdag 18. oktober 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar