Alle husker vel Giardia-helvete som hærjet i Bergen for tre år siden. Roald er blitt kraftig syk etter sitt møte med Giardia-smitte for tre år siden. VG har et intervju med han-
Les mer hos VG!
torsdag 18. oktober 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar