skip to main | skip to sidebar

torsdag 18. oktober 2007

Roald (26) fikk ME etter Giardia-smitte

Alle husker vel Giardia-helvete som hærjet i Bergen for tre år siden. Roald er blitt kraftig syk etter sitt møte med Giardia-smitte for tre år siden. VG har et intervju med han-

Les mer hos VG!
Lagt inn av J.Rummelhoff kl. 13:48

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Koker du vannet fra Maridalsvannet?

Bloggarkiv

  • ▼  2007 (24)
    • ▼  oktober (24)
      • Faren er over
      • Funn av parasitter i de siste prøvene
      • Ordføreren et godt eksempel?
      • 53 smittet
      • Få vann-sms
      • Vannkokeren friskmeldt
      • Ikke Giardia-parasitter i nye prøver
      • Kaffebar
      • Livssyklus - Giardia
      • Det er bare dritt!
      • Bor du i omerådet markert med rødt?
      • Kvinner mellom 20 og 29 år er mest utsatt
      • Roald (26) fikk ME etter Giardia-smitte
      • Hva med dyra?
      • Drikkevannskildene
      • Vi kan vel ikke utelokke at dette er et stunt fra ...
      • Mistenker giardia-smitte i Oslo
      • Vann- og avløpsetaten
      • Tips og triks i krisetider
      • Usikker på hvordan du skal koke vannet ditt?
      • Hva med matlaging?
      • Kan du drikke Kaffe?
      • Oppvask, nei. Oppvaskmaskin, ja!
      • Styring på vannet

Bidragsytere

  • André Gidoin
  • Christin Malen
  • J.Rummelhoff
  • olem
  • tekstuelt