Kaffe er digg! Derfor er det med stor sorg jeg medeler dette. Kaffe fra trakter koker ikke vannet nok, så derfor er det ikke anbefalt å ikke drikke kaffe fra trakter. Men man kan jo selfølgelig koke vann også koke kaffe. Tungvint men da er du sikker!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar