skip to main | skip to sidebar

torsdag 18. oktober 2007

Kan du drikke Kaffe?




Kaffe er digg! Derfor er det med stor sorg jeg medeler dette. Kaffe fra trakter koker ikke vannet nok, så derfor er det ikke anbefalt å ikke drikke kaffe fra trakter. Men man kan jo selfølgelig koke vann også koke kaffe. Tungvint men da er du sikker!
Lagt inn av J.Rummelhoff kl. 12:57

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Koker du vannet fra Maridalsvannet?

Bloggarkiv

  • ▼  2007 (24)
    • ▼  oktober (24)
      • Faren er over
      • Funn av parasitter i de siste prøvene
      • Ordføreren et godt eksempel?
      • 53 smittet
      • Få vann-sms
      • Vannkokeren friskmeldt
      • Ikke Giardia-parasitter i nye prøver
      • Kaffebar
      • Livssyklus - Giardia
      • Det er bare dritt!
      • Bor du i omerådet markert med rødt?
      • Kvinner mellom 20 og 29 år er mest utsatt
      • Roald (26) fikk ME etter Giardia-smitte
      • Hva med dyra?
      • Drikkevannskildene
      • Vi kan vel ikke utelokke at dette er et stunt fra ...
      • Mistenker giardia-smitte i Oslo
      • Vann- og avløpsetaten
      • Tips og triks i krisetider
      • Usikker på hvordan du skal koke vannet ditt?
      • Hva med matlaging?
      • Kan du drikke Kaffe?
      • Oppvask, nei. Oppvaskmaskin, ja!
      • Styring på vannet

Bidragsytere

  • André Gidoin
  • Christin Malen
  • J.Rummelhoff
  • olem
  • tekstuelt