torsdag 18. oktober 2007

Kaffebar

Mange lurer på om det er sikkert å kjøpe seg feks. en kaffe latte på en kaffebar. Man kan gå utifra at det er greit. Da en av Vannetioslos utsendte har snakket med Kaffebrenneriet. Kaffebrenneriet sier at de har vært i kontakt med mattilsynet og veterinærhøyskolen og fått beskjed om at parasitten dør ved 80+grader, samt at filteret i espressomaskinen fanger opp 99.99%av evt. parasitter.

Så gønn på med kaffe latte!

Takk Gro!

Ingen kommentarer: